Přestavby LPG

 alt

Ceník montáží LPG 2019

 

Máte zájem o kalkulaci/dotaz/objednání LPG, napište nám

 

Co byste měli vědět

Když se řekne pohon automobilu na plyn, většině z nás se vybaví zkratka LPG. LPG je zkratka z anglického Liquified Petroleum Gas, což není nic jiného než zkapalněný Propan-Butan.

Při přestavbě vašeho vozu vám poskytneme zdarma náhradní vozidlo 

- Škoda Octavia 1,6 LPG

- Fabia 1,2 ba95.

 

U nás montujeme zařízení renomované italské firmy Tartarinikterá se problematikou LPG/CNG zabývá už od roku 1941. A pro kterou máme výhradní zastoupení v ČR.

 

Dále montujeme zařízení od firmy EuropeGAS, která svou inovativností konkuruje předním výrobcům LPG/CNG/Diselgas

 

Poloviční úspora nákladů

  • Hlavní výhodou plynového pohonu je téměř poloviční úspora nákladů na provoz oproti provozu na benzín. Cena LPG je dnes v podstatě poloviční oproti benzínu. Spotřeba LPG se uvádí v litrech a je o cca 10% větší než na benzín.

Nulová silniční daň 

  • automobily přestavěné na alternativní pohon LPG a CNG jsou osvobozeny od silniční daně.

Možnost provozu na benzín 

  • Jednou z dalších výhod je možnost provozovat vozidlo jak na LPG tak na benzín. Tím zvýšíte dojezd automobilu na dvojnásobek bez potřeby tankovat.

Hustá síť čerpacích stanic

LPG je ekologický

  • protože plyn hoří ekologičtěji než benzín. Zplodiny LPG jsou snadněji odbouratelné i při nižší teplotě katalyzátoru, tím pádem je katalyzátor méně zatěžován.

LPG je bezpečné

  • všechny námi montované zařízení odpovídají homologačním normám 67R - 01

Nutnost druhé nádrže

  • Při montáži LPG je nutné nainstalovat speciální nádrž pro LPG. Dnes už neplatí že vám celý kufr zabere černý válec. Dnes se instalují převážně toroidní nádrže místo rezervního kola a kufr vám zůstane k dispozici. Ale co s rezervou? Tlaková nádrž na LPG má platnost 10 let, poté se musí vyměnit. Výměna nádrže vyjde cenově od 4000,- dle velikosti nádrže a náročnosti výměny.

Vyšší vstupní investice

  • Přestavba vozidla není nejlevnější záležitost, avšak celkem brzy se vrátí a potom už jen šetříte. Navíc u nás si můžete na přestavbu vzít úvěr od firem ESSOX či CETELEM při navýšení pouze 10%. To znamená že při přestavbě za 25 600,-  přeplatíte pouze 2 560,-Kč

Pravidelné REVIZE

  • Automobily přestavěné na LPG musí jezdit každý rok na pravidelné revize z nařízení ministerstva dopravy. A to z důvodu Vaší bezpečnosti, ale i kvůli kontrole bohatosti směsi plynového pohonu. Při této revizi se kontroluje těsnost plynových rozvodů, spojů, kabeláže a platnost nádrže. U nás stojí revizní kontrola 300,- Kč

 

Jaký systém vybrat?

Záleží hlavně na tom, jaký typ motoru máte pod kapotou. Od toho se odvíjí, jaký systém bude možné ve vašem voze nainstalovat. V současné době se používají dva systémy.

Systém s centrálním směšovačem

  • Ten je vhodný pro vozidla do roku 1999 s karburátorem a pro vozidla se vstřikováním a řízeným katalyzátorem, kde se systém doplní jednoduchou elektronikou. 

Systém sekvenčního vstřikování 

  • Pro nové automobily jediný systém, který přichází v úvahu. Jedná se o systém, který pracuje na shodném principu jako systém vstřikování benzínu. Vhodný pro automobily od roku 2000 s plastovým sacím potrubím. Tato metoda je metodou nejjednodušší a současně nejúčinnější pro dosažení toho nejlepšího výsledku jak co do jízdní kvality, tak také výkonu motoru. Zůstávají zde totiž zachovány pro každý jednotlivý válec jak strategie obohacení směsi, tak optimalizace spotřeby a emisí, tak jak jsou řízeny benzínovou řídící jednotkou.

 

Přimazávání na ochranu ventilů – od společnosti Flash Lube, JLM, V-lube 

Systém pro ochranu ventilů a ventilových sedel. Protože LPG/CNG je palivo „suché“ na rozdíl od benzínu, montuje se při přestavbě systém na ochranu ventilů, který obsahuje různá aditiva a tím přimazává a ochraňuje motor.

U některých vozů doporučujeme ochranu ventilů namontovat. Přimazávání, ale v žádném případě nemůže nahradit správné seřízení bohatosti směsi. 

 

 

Poptávka spolupráce - formulář