Průběh přestavby na CNG
Zvažujete-li montáž CNG připravte si prosím velký a malý technický průkaz. Z velkého technického průkazu pro nás budou důležité informace – počet válců, obsah motoru, výkon v kW a rok výroby vozidla.
Před samotnou montáží s vámi jeden z našich zaměstnanců obejde auto, ukáže vám možnosti plnění, velikost nádrže a umístění přepínače s ukazatelem paliva. Popřípadě domluvíte montáž na přimazávání ventilů a dalších zařízení.
Možnosti plnění jsou 3. koncovka plnění v nárazníku nebo externí koncovka schovaná pod kapotou v motorovém prostoru, či u benzínového hrdla.
Jelikož je dnes auto pro většinu z nás nepostradatelné při cestách do práce, do školy či pro práci ve firmě, snažíme se provádět montáž pohonu na CNG v co nejkratším možném termínu. Montáž trvá většinou 2-3 pracovní dny a po tuto dobu vám jsme schopni zajistit náhradní vozidlo pouze za cenu projetého paliva.
Montáž začínáme od tzv. „zadku“ umístěním nádrže (nádrží) do zavazadlového prostoru nebo pod podlahu vozu s plnícím ventilem a plnícího hrdla. Poté se instaluje ocelová trubka o průměru 6 mm, kterou se dopravuje CNG do motorové části vozu. Dopravní trubka spolu s elektroinstalací se vedou společně s brzdovými trubkami po podvozku vozidla.
Jelikož je dnes auto pro většinu z nás nepostradatelné při cestách do práce, do školy či pro práci ve firmě, snažíme se provádět montáž pohonu na CNG v co nejkratším možném termínu. Montáž trvá většinou 2-3 pracovní dny a po tuto dobu vám jsme schopni zajistit náhradní vozidlo pouze za cenu projetého paliva.
Montáž začínáme od tzv. „zadku“ umístěním nádrže (nádrží) do zavazadlového prostoru nebo pod podlahu vozu s plnícím ventilem a plnícího hrdla. Poté se instaluje ocelová trubka o průměru 6 mm, kterou se dopravuje CNG do motorové části vozu. Dopravní trubka spolu s elektroinstalací se vedou společně s brzdovými trubkami po podvozku vozidla.
V dnešní době se používají ocelové nádrže, možné i celokompozitové. Nádrže jsou upevněny skrze karoserii v ochranných rámench, aby se zamezilo jakémukoliv pohybu. Nádrže pod autem, jsou navíc umístěny opět v ochranných rámech.
Pak přijde na řadu „předek“ tedy motor vozidla. Do motorového prostoru instalujeme Reduktor, Plynové vstřikovače, Řídící jednotku pro plynový pohon, Senzor tlaku plynového systému a dále volitelně např. přimazávání na ochranu ventilů.
Po samotné montáži se natankuje plná nádrž CNG z důvodu zaplynování systému a kontrole těsnosti.
Pak přijde na řadu kalibrace řídící jednotky a seřízení systému.
Přestavěné vozidlo vám předá proškolený pracovník a zodpoví vaše případné dotazy ohledně montáže a obsluhy systému.
Doporučujeme přijet na první bezplatné seřízení po najetí cca 1000 km, které se dělá z důvodu kontroly systému v běžném provozu a případnému doseřízení v rámci záruky.
U nás bude proveden zápis o přestavbě do velkého technického průkazu. Vy tuto přestavbu nahlásíte na příslušném dopravním inspektorátu, kde vám bude CNG zapsáno i do malého TP.
Při přestavbě vašeho vozu vám poskytneme zdarma náhradní vozidlo
Škoda Octavia 1,6 LPG / Fabia 1,2 benzin 95