LPG přímé vstřikování
Úvod > Přestavby na LPG > LPG přímé vstřikování
Přímé vstřikování & přestavba LPG
U motorů se vstřikuje benzín přímo do spalovacího prostoru. U starších motorů (nepřímé vstřikování) se naopak benzín vstřikuje do sacího potrubí před sací ventil. Z toho důvodu, nesmí být odpojeny benzínové vstřikovače a musí být cca 10% přívstřik benzínu k LPG. Vše ale závisí na stylu jízdy.
Při zájmu o montáž je důležité:
1) Po kliknutí na odkaz Tartarini nebo odkaz Europegas vám zobrazí dokument, kde je seznam vozů s přímým vstřikováním benzínu označovaných FSI, TSI, GDI apod. Všechny tyto vozy umíme přestavět na alternativní pohon LPG. Tyto vozy jsou již výrobcem LPG zařízení odladěny.
Je důležité, aby souhlasil:
- typ a označení auta
- motorizace a kód motoru
- řídící jednotka benzínu
2) Pokud Váš vůz (motor) v seznamu vozů není, tak lze s výrobcem vytvořit odladěný sw. pro Vás vůz. Což znamená, že Váš vůz se vezme na osciloskop, změří se patřičné hodnoty, které se zašlou k výrobci LPG ke zpracování základní emulace sw., kterou pak následně dopracujeme a doladíme. Může se také stát, že výrobce po prozkoumání dat zjistí, že sw. nebude fungovat, tak pak se přestavba nerealizuje.
U obou případů jsou možné přestavět zatím 3 a 4 válcové motory. 5, 6, 8 válcové motory se zatím postupně vyvíjejí. Ale již některé jsou v seznamu.
Pro kontakt a doplňující informace nás kontaktujte
Informace a služby LPG